Τετάρτη, 14 Ιουλίου 2010

Εφιστά την προσοχή ο Εμπορικός Σύλλογος ενόψει της περιόδου των θερινών εκπτώσεων

Επ’ ευκαιρία της έναρξης των θερινών εκπτώσεων οι οποίες σύμφωνα με το νόμο θα αρχίσουν την Πέμπτη, 15 Ιουλίου και θα λήξουν την Τρίτη, 31 Αυγούστου, ο Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας ενημερώνει τα μέλη του ώστε να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα κάτωθι:

Επ’ ευκαιρία της έναρξης των θερινών εκπτώσεων οι οποίες σύμφωνα με το νόμο θα αρχίσουν την Πέμπτη, 15 Ιουλίου και θα λήξουν την Τρίτη, 31 Αυγούστου, ο Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας ενημερώνει τα μέλη του ώστε να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα κάτωθι:

Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά εκτίθενται.
Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης. Εάν αναγραφεί ποσοστό, πρέπει να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση (π.χ. «50% έκπτωση»).

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών, διότι τα προβλεπόμενα πρόστιμα είναι βαρύτατα. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά.

Υπενθυμίζουμε ότι, μετά τις τροποποιήσεις του ν. 3769/2009 και παρά την έντονη αντίθεση του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας και της ΕΣΕΕ, επιτρέπονται οι προσφορές μέχρι την παραμονή της έναρξης των επίσημων εκπτώσεων, με αποτέλεσμα το φαινόμενο των γενικευμένων προεκπτώσεων να πλήττει την αξιοπιστία του θεσμού. Η ΕΣΕΕ βρίσκεται ήδη σε τακτική συνεννόηση με την Γενική Γραμματεία Εμπορίου του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, για τον επανασχεδιασμό ενός νέου θεσμικού πλαισίου λειτουργίας της αγοράς αναφορικά με τις εκπτώσεις, τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες, με στόχο την διεύρυνση του παραγωγικού χρόνου, 12 μήνες το χρόνο.

Ο Ε.Σ.Κ. καλεί αφενός μεν τους συναδέλφους εμπόρους να προστατεύσουν τον θεσμό των εκπτώσεων και να αναδείξουν για μία ακόμη φορά τον παραδοσιακό σεβασμό του εμπορίου προς τους καταναλωτές, αφετέρου δε το καταναλωτικό κοινό να προτιμήσει και να στηρίξει τα οργανωμένα εμπορικά καταστήματα για τις αγορές του και όχι το κάθε μορφής παρεμπόριο, το οποίο ούτε ποιότητα προσφέρει, ούτε εγγυήσεις, ούτε αποδείξεις.

Κ-ΤΥΠΟΣ, 14/7

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου